tirsdag 28. april 2009

Jeg har vært på sykurs.


Denne syvesken laget jeg på sykurset, den var enkel og morsom og sy. Man vrangsyr en kvadrat og bretter den deretter til og vips så er du ferdig. Dette er en kjempefin gaveide. 


Jeg sydde også denne  sminkepungen med englebilde på. Bildet er skrevet ut på laserprinter og deretter limt på stoff. Man smører da hvitt lim på bilde og på stoffet, deretter stryker man det tørt mellom matpapir. Så legger man det i vann å gnir forsiktig så papiret "ruller" av . så stryker man det tørt igjen mellom matpapir og så har man på litt matolje over bildet for å få det frem ordentlig. Kjempeartig teknikk , dette kommer jeg nok til å prøve mere av. 

2 kommentarer:

Rafikimama sa...

Du er flink! Eg blir inspirert!

Elins Cards and other handscrafts sa...

Så morsomt med sykurs. Og den mappen med engelen på var jo bare skjønn da. Artig teknikk :o)